دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ اردلان طعمه به نام وابستت شدم

دانلود آهنگ اردلان طعمه وابستت شدم
دانلود آهنگ وابستت شدم اردلان طعمه

Download New Music Ardalan Tomeh Called Vabastat Shodam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

دانلود آهنگ اردلان طعمه به نام وابستت شدم

متن آهنگ وابستت شدم اردلان طعمه

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ وابستت شدم اردلان طعمه


 ♫♫♫

این فاز چیه وقتی میدونی دوست دارم
دیگه ناز چیه
قصه این راز چیه
 که میشی بد باز تو میفهمی که وجودت همه دنیاست
کاش بشه عشق من هم همه دنیاش بشه
دوباره پاک بشه اشک از رو گونش دوباره بیاد تو خونه
وابستت شدم لامصب شبا بی تو ندارم خواب اصلا
گذشته اب از سر روبروم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا
وابستت شدم لامصب شبا بی تو ندارم خواب اصلا
گذشته اب از سر روبروم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا
شاید نمی تونه حرف قلبمو بخونه
شاید نمی تووووونه
شاید که زمونه نمی زاشت که باهام بمونه
شاید که نمی تونست
وابستت شدم لامصب شبا بی تو ندارم خواب اصلا
گذشته اب از سر روبروم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا

...

Download New Music Ardalan Tomeh Called Vabastat Shodam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد