دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ پویا بیاتی به نام یه نفر

دانلود آهنگ پویا بیاتی یه نفر
دانلود آهنگ یه نفر پویا بیاتی

Download New Music Pouya Bayati Called Ye Nafar

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ یه نفر پویا بیاتی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ یه نفر پویا بیاتی


 ♫♫♫

هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه
تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه
خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی

که یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه , منو تنها گذاشت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یه نفر

♫♫♫♫♫♫

منو اون رویایی که رنگش رفته و پژمرده منمو قلبی که ترک خورده

منمو دلشوره و بی تابی یه نفر آرامشمو برده

یه نفر که نیستی و نبودش خیلی واسم درده

قفسم تنگه نفسم سرده

به همین بغضی که خفم کرده میدونستم که برنمیگرده , منو تنها گذاشت

کوهم اما لک زده روحم , واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه

کوهم اما لک زده روحم

واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست

تا قیامت هم نفسم باشه


Download New Music Pouya Bayati Called Ye Nafar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد