دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ علی بابا به نام نپرس حالمو + متن آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا نپرس حالمو
دانلود آهنگ نپرس حالمو علی بابا

Download New Music Ali Baba Called Napors Halamo

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ نپرس حالمو علی بابا

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ نپرس حالمو علی بابا


 ♫♫♫

نپرس حالمو

خیلی وقته برام مردی تو دیگه

چشمم روشن

چی اومده سرت سیگاریم شدی که

چرا میخندی

دستات سرده بگو چرا پشتت حرفه

عکسای قدیمیتو نگاه میکنم

بینتون الان چقدر فرقه

بگو

چی اومده سرت اون روزا کیا بودن دورو ورت

بگو

شبایی که نگرانت بودم

پیش کیا بوده تنت

نخند

الکی تو رو من به درک که له شد پیش تو غرورم

به درک

منو فروختی به اون به درک آتیش گرفته جونم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ جدید علی بابا بنام نپرس حالمو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تموم آرزوهام با تو مردن منو ببخش باز صدامو بالا بردم
همه دوستام زدن زیر خنده آخه اسمتو باز تو خواب آوردم
افسرده اَ خونه دور نمیشم با هیچی جز اسمت آروم نمیشم
پ چه فرقی میکنه که حالم چطوره تو خوبی ولی من خوب نمیشم
تو امیدوار

ولی بریدم من تو آدامس ناخنامو جوییدم من

تو بی مقصد سوار آهنا با پای پیاده دویدم من
به چشم داداش یهشون دست میدادی همون رفیقات که بهشون نخ میدادی
الان خبری نیست به چیت مینازی تو اشانتیون روی تخت خوابی


Download New Music Ali Baba Called Napors Halamo

نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن† 1394/04/14 ساعت 17:02 http://nasy154.blogfa.com

بابا این آهنگا چیه!!! آدم احساس ناتوانی و بدبختی بهش دست میده ...به خدا افت شخصیتی پیدا می کنید گوش نکنید

سامان فرهادی 1394/02/08 ساعت 14:40

میلاد تو خودت چرتی همه چیو چرت میبینی بهتر از علی بابا نیست 91844

آیدین 1394/02/08 ساعت 14:37

god

میلاد 1394/02/08 ساعت 14:34

چررررررت

امیر 1394/02/08 ساعت 14:27

خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد