دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه

دانلود آلبوم محسن یگانه نگاه
دانلود آلبوم نگاه محسن یگانه

Download New Music Mohsen Yeganeh Called Negah

::: منتشر شد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

نگاه


دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام انتظار + متن آهنگ + کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تو فکر میرم + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دلکم + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دل سرد + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دیوار + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چقدر دیر + متن آهنگ + کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام درکم کن + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دنبالش میرم + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نه + متن آهنگ+ کد آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام پرنده + متن آهنگ+ کد آهنگ


 






متن آهنگ های آلبوم محسن یگانه نگاه


هی هی هی هی هی

دلکم دیدی جوونیت چجوری با غصه سر شد
بهترین شبای عمرم توی تنهایی سحر شد

این تویی که الان روبرومی نه
نگات می گه دیگه عاشق نیستی
ته چشات یه چیزی آزارم میده

منو درکم کن یکم
از پیشم نرو
هر چی تو بخوای
همون میشم نرو
از حسم بهت

حالا که رسیدی به مقصد
بگو که من گم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی من
کی به آرزو های من میرسه

اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر
اومدم که ماهه من شی

اگه میکشونه تموم قلبمو هر جا که میره


Download New Music Mohsen Yeganeh Called Negah

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا 1394/08/05 ساعت 18:55 http:// dokhtare goonob

سلام من عاشق این البومم به خدا لایک داره من دوسش نداشتم ولی این البوم بد جور کولاک بود فدات بوس بوس

ava 1394/02/17 ساعت 14:20 http://3taatishpare.blogfa.com

به روح اعتقاد دارید؟
عمه چی ؟عمه دارین؟
تو روحتوووووووون
حالا که دلتون میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد