دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا و بهنام SI به نام آینه + متن آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا و بهنام SI آینه
دانلود آهنگ آینه از علی بابا و بهنام SI

Download New Music Ali Baba Called Ayene

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ آینه از علی بابا و بهنام SI

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ علی بابا و بهنام SI به نام آینه

خیال کردم صدامو دوست داری
خیال کردم میشه همرات باشی
خیال کردم اگه پیشم بمونی
میتونم صاحب دستات باشم
یه حسی میگه چشمامو ببندم
یه حسی میگه سختی مال مرده
یه حسی توی گوشم میگه آروم

نترس اونی که رفته برمیگرده

نترس اونی که رفته برمیگرده

اگه سهم منو سهم دستام نبودی
چرا موندی که هستیمو ببازم
منی که زود باور کرده بودم
میتونم با تو دنیامو بسازم
تو اینجایی ولی دلشوره داری
نگاهت جای دیگه گیر کرده
نمک خوردیو نمک دونو شکوندی
چشاتو لقمه ی کی سیر کرده
چشاتو لقمه ی کی سیر کرده

 ♫♫♫

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ جدید علی بابا و بهنام SI به نام آینه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

 ♫♫♫

بازم چشم به چشت افتاد بازم خاطراتت حلقه زدن دورم

بازم تنهاییه شبا لعنت به اینروزا میبینی چقد ازت دورم

دورت شلوغه منو یادت رفته بگو ببینم خوش میگذره با اون

نمیدونی چه حالی شدم وقتی به جایه من اون بهت میگفت خانوم

دلم بدجوری شکسته دلم اونروزا رو میخواد

آخه به کی بگم درده دلمو آخه بعده تو به کی تکیه کنم

تیر تنهایی دقیق هدف گرفت قلبمو

من باختم همه زندگیمو به پای تو تو باختی خیلی ساده تنتو بهش

بهش گفتی یه زمان اسم تو رو من بود یا نگفتی ترسیدی بشکنه دلش

دیگه دستات نیست میشم با قرصا آروم

یکی صدات زد یکی بهت گفت خانوم

کیه مثله من میخواد نازتو بکشه

بگو کیه که اینروزا دلت پیششه

دیگه صدایه پیانو شده هم دمه شبام

به جونه جفتمون که خیلی تنهام

اگه سهمه منو دستام نبودی چرا موندی که هستیمو ببازم

منی که زود باور کرده بودم میتونم با تو دنیامو بسازم

تو اینجایی ولی دلشوره داری نگاهت جایه دیگه گیر کرده

نمک خوردی نمک دونو شکوندی چشاتو لقمه ی کی سیر کرده

چشاتو لقمه ی کی سیر کرده


Download New Music Ali Baba Called Ayene

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید مختاری 1395/01/15 ساعت 11:48

ساغر 1394/12/22 ساعت 16:13







ati 1394/12/10 ساعت 17:53

zahra 1394/08/07 ساعت 16:26

وایی علی جون بازم مثل همیشه گل کاشتی

مریم 1394/02/24 ساعت 17:24

مثل همیشه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد