دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ یاسر محمودی به نام دلم گرفته + متن آهنگ

دانلود آهنگ یاسر محمودی دلم گرفته با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ دلم گرفته یاسر محمودی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Yaser Mahmoudi Called Delam Gerefte

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ دلم گرفته یاسر محمودی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ یاسر محمودی دلم گرفته


 ♫♫♫


روزای گرم تابستون
بی تو خیلی سرد گذشتن
درد من نبودنت نیست
قصه هام ازت گذشتن
بی تو خواسته های قلبم
اون چیزی که من میگم نیست
من بی تو آرومم اما
حرف من حرف دلم نیست
دوباره دلم گرفته
من عاشق دیوونه
واسه پیدا کردن تو
میشینم تو نوحه خونه
دوباره تموم دنیام
شده رنگ فصل پاییز
هر چی از تو می نویسم
میشه آهنگ غمنگیز

 ♫♫♫

تکست آهنگ یاسر محمودی دلم گرفته

 ♫♫♫

می دونی وقتی نباشی

بی تو من خاموش دنیام
تو برام قصه عشقی
زمزمه میشی تو شبهام
می دونی کار خدا بود
به تو افتاده مسیرم
منو از خودم رها کن
بذار با تو جون بگیرم
دوباره دلم گرفته
دوباره دلم گرفته
دوباره دلم گرفته

Download New Music Yaser Mahmoudi Called Delam Gerefte

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد