دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام حس خواستن تو + متن آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی حس خواستن تو با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ حس خواستن تو از میلاد بابایی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Milad Babaei Called Hese Khastane To

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

دانلود آهنگ حس خواستن تو میلاد بابایی

متن آهنگ حس خواستن تو از میلاد بابایی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ میلاد بابایی حس خواستن تو


 ♫♫♫


کسی به جز تو توی دلم نیست
تو خاطراتم عشق تو کم نیست
هر جا که رفتم باز تو رو دیدم
باز تو رو خواستم باز نرسیدم
دوباره فکرت مثله همیشه
خیال محضت تموم نمیشه
دوباره دستام خط خطی کرده
اسم تو روی بخار شیشه
از این حس خواستن تو
همین احساس نداشتن تو
از این شبو روزای تکراری دلگیرم
از این حس همیشه خواستن تو
همین احساس نداشتن تو
از این شبو روزای تکراری دلگیرم


متن آهنگ میلاد بابایی بنام حس خواستن تو


تو توی راهی من توی راهم
باز یه تفاهم دوباره باهم
من فکر موندن تو فکر رفتن
جدایی از کی از خودت یا من
مونده از راهام خسته از خودم
گیجو سرگردون من یه دیوونم
خسته از این شهر غرق
فاصله کم نیست دیر فهمیدم

Download New Music Milad Babaei Called Hese Khastane To

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد