دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا و فرهاد اسدی به نام صدام کن + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی بابا و فرهاد اسدی صدام کن
دانلود آهنگ صدام کن از علی بابا و فرهاد اسدی

Download New Music Ali Baba Called Sedam Kon

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ صدام کن از علی بابا و فرهاد اسدی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ علی بابا و فرهاد اسدی به نام صدام کن

میشنوی صدایه گیتار کوک نیست دیگه اونی که با من بود نیست
میشنوی گرفته صدام صدام کن که حالم اصلا خوب نیست
تو صدا بزن بقیش با من یه صدا صدام کن نامرد
دنیام بودی از وقتی رفتی دنیام بی تو خراب شد رفت
دنیام بی تو خراب شد عشقه با تو تویه خواب شد
باور نکردم رهام کردی تویه خوابو رویا صدام کردی
صدام کن که خیلی خستم از این دنیا کوله باری بستم
رها کردی دوتا دستم بده دستتو تو دستم
صدام کن که خیلی خستم
از این دنیا کوله باری بستم
رها کردی دوتا دستم
بده دستتو تو دستم

 ♫♫♫

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ جدید علی بابا و فرهاد اسدی به نام صدام کن

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

 ♫♫♫


کجا رفتی بدونه من تو که قسم میخوردی به جونه من
کجا رفتی تا کی دنبالت بگردم یادته که میگفتی دورت بگردم
چی شد پس تمومه لحظه هامو کنارش از یاد رفت
چی شد پس علی فقط تو نبود تو فریاد زد
یادته که چقدر نذر کرده بودم
واسه رسیدنه به تو یه شب مست کرده بودم
یادته که چه حرفایی زدن
گفتم خیلیا با من بد کرده بودن
خندیدی آروم تو گوشم گفتی
محاله که تو از چشمم بیفتی
چی شد پس از چشم افتادم
تو که میدونستی چقدر تورو دوست دارم
تو که میدونستی من زدن ندارم
تو که میدونستی بالو پرم ندارم
پیشه دوستات به صدام
خندیدی حالا گوش بده تو صدام ماتم ندارم
ناامیدم از.روزایه عمرم
صدام کن ببین که مردم
صدام کن دیگه نمیرسه به گوش
یه جور خوابیدم که نمیام به هوش
صدام کن که خیلی خستم
از این دنیا کوله باری بستم
رها کردی دوتا دستم
بده دستتو تو دستم

صدام کن که خیلی خستم
از این دنیا کوله باری بستم
رها کردی دوتا دستم
بده دستتو تو دستم

Download New Music Ali Baba Called Sedam Kon

نظرات 1 + ارسال نظر
ali 1395/05/23 ساعت 09:10

ایول عجب اهنگایی خوشمان امد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد