دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ مازیار فلاحی بنام نفرین به تو + متن آهنگ

دانلود آهنگ مازیار فلاحی نفرین به تو
دانلود آهنگ نفرین به تو از مازیار فلاحی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Mazyar Fallahi Called Nefrin Be To

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ نفرین به تو از مازیار فلاحی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید مازیار فلاحی نفرین به تو

نفرین به تو که نیستی
نفرین به غم که هست
نفرین به این دلی که از رفتنت شکست
نفرین به خاطراتی که توی ذهنمه
نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم با این که نامردی
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم کاشکی که برگردی

تکست آهنگ جدید مازیار فلاحی نفرین به تو

نیستی بخوای ببینی بی تو چی میکشم
رفتی که از همیشه دیوونه تر بشم
من موندمو هوای بارونیه خودم
هر روز دعوتم به مهمونیه خودم
من موندمو اتاقی که سرد و ساکته
من موندمو هوایی که چشم براهته
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم با این که نامردی
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم با این که نامردی
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم کاشکی که برگردی

Download New Music Amin Rostami Called Darya

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب 1394/05/21 ساعت 19:36 http://divaneh22.loxblog.com/

سلام خسته نباشیدمیشه یه خواهش کنم؟؟میتونید اهنگ لیلی رو مجنون البته کدش رو بزارید؟؟؟؟ممنون میشمممممممممممممم

1980 1394/04/10 ساعت 21:34 http://1980-behnam.blogfa.com/

لینکامشکل دارررن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد