دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام احساسی + متن آهنگ

دانلود آهنگ مهدی احمدوند احساسی
دانلود آهنگ احساسی از مهدی احمدوند

Download New Music Mehdi Ahmadvand Called Ehsasi

::: منتشرشد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ احساسی از مهدی احمدوند

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ مهدی احمدوند احساسی


هر روزم فقط شده نوشتن از احساسم به عشق تو

همین که از تو دورم همین که عاشقت شدم سنگ صبورم

نمیخوام فکر کنی یکی دگه تو قلبم هست

تو عشق آخرم شدی باور کن تموم زندگیم تویی باورم شدی

احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم

احساساتی میشم تورو میبینمت

میترسم همش ازم بگیرنت

میمیرم نباشی آخه خیس چشمم

♫♫♫

باورت شاید نشه که من برات میمیرم

بگیری عشق و از چشات تو

میدونی چقدر دوست دارم تورو

نزدیکم بمون و از پیشم نرو

باور کن به عشق تو فقط میخونم

احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم

احساساتی میشم تورو میبینمت

میترسم همش ازم بگیرنت

میمیرم نباشی آخه خیس چشمم


Download New Music Mehdi Ahmadvand Called Ehsasi

نظرات 3 + ارسال نظر
shaqayeq 1394/08/01 ساعت 17:49 http://hear-my-world77


khyili qashangeeeeee

دلارام 1394/03/21 ساعت 16:34

هنو گوش ندادم
گفتم کامنت نداره یدونه گذاشتم طفلی کامنت داشته باشه
الان دانلود شد باحاله

مهراوه 1394/03/16 ساعت 09:39

وقتی از فهرست روی مهدی احمدوند کلیک می کنم آهنگ های جدیدش رو نمیاره فکر کردم این خواننده رو به روز نکردید اما الان پست های جدید رو نگاه کردم دیدم آهنگ احساسی رو ارائه دادید.خیلی ممنونم.خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد