دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ دوست داشتم از محمد زارع+دانلود

کد اهنگ محمد زارع به نام دوست داشتم

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام دوست داشتم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد زارع با نام دوست داشتم با بالا ترین کیفیت

 

 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

———

متن آهنگ جدید محمد زارع با نام دوست داشتم :

دیگه حرفام و نمی فهمی دیگه هر چی میگم بهونه میاری

دیگه با من نمی خندی دیگه دستات و تو دستام نمی ذاری

تو از حرفات معلومه که تو قلبت جا من یکی دیگه داری

من از چشمات می فهمم که دیگه لج کردی و دست بر نمی داری

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام دوست داشتم

♫♫♫♫♫♫

دیگه حرفام و نمی فهمی دیگه هر چی میگم بهونه میاری

دیگه با من نمی خندی دیگه دستات و تو دستام نمی ذاری

تو از حرفات معلومه که تو قلبت.جا من یکی دیگه داری

من از چشمات می فهمم که دیگه لج کردی و دست بر نمی داری

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

دوست داشتم دوسم داشتی یک دفعه چی شد که تنهام گذاشتی

—————

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد