دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی‌ سرمدی به نام شبهای بی‌ تو

کد آهنگ مرتضی‌ سرمدی به نام شبهای بی‌ تو
دانلود آهنگ شبهای بی‌ تو مرتضی‌ سرمدی

Download New Music Morteza Sarmadi Called Shabhaye Bi To

::: کد موزیک آلما :::…

Morteza%20Sarmadi%20-%20Shabhaye%20Bi%20Toدانلود آهنگ جدید مرتضی‌ سرمدی به نام شبهای بی‌ تو

متن آهنگ شبهای بی‌ تو از مرتضی‌ سرمدی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ شبهای بی تو مرتضی سرمدی


یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه

چقدر با این صدا خاطره دارم چه شبهایی که تنهاییمو پر کرد
چه شبهایی که میخوندی یکی هست هنوزم بیقرارم
چه وقتایی که بغض میکردم اما تو بودیو صدای نازنینت
تو میگفتی هوس با عشق یکی نیست بیقرارم

تکست آهنگ شبهای بی تو مرتضی سرمدی

نذاشتی حس کنم دلتنگیامو تویی که با صدات همدردم بودی
میخوندیو منم واست میمردم برای اسمت
دارم میمیرم از وقتی که مردی هنوز باور نکردم رفتنت رو
صدات میپیچه بازم توی گوشم چقدر بیقرارم

دارم میمیرم از وقتی که مردی هنوز باور نکردم رفتنت رو
صدات میپیچه بازم توی گوشم چقدر بیزارم از این جمعه ی تلخ

تو خوندی که یکی هست تویه قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه
نمیدونستی که هرشب واسه تو میخونمو حالا دیگه تو خوابی
چقدر اون لحظه هارو دوست دارم نذاشتی حس کنم دلتنگیامو
تورو آسون گرفت اون صبح پاییز بهت فرصت نداد تقدیر بی رحم

چقدر با این صدا خاطره دارم چه شبهایی که تنهاییمو پر کرد
چه شبهایی که میخوندی یکی هست هنوزم بیقرارم
چه وقتایی که بغض میکردم اما تو بودیو صدای نازنینت
تو میگفتی هوس با عشق یکی نیست بیقرارم

**



New Lyric Music Morteza Sarmadi Called Shabhaye Bi To

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد