دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ امین حبیبی به نام ترکم نکن

دانلود آهنگ امین حبیبی ترکم نکن
دانلود آهنگ ترکم نکن امین حبیبی

Download New Music Amin Habibi Called Tarkam Nakon

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ ترکم نکن امین حبیبی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ ترکم نکن امین حبیبی


واسه دل بریدن از من دیره
منو عاشق خودت کردی تو
خیلی وقته که بهت عادت کردم
با تو میبینم همه دنیا رو
تو برام مثه نفس میمونی
زندگی من به تو وابستست
جای هیشکی جز تو توی قلبم نیست
دل عاشقم بهت دلبستست

تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

♫♫♫

مگه خبر نداری از دلم که
منو اینجوری میذاری و میری
مگه نمیدونی جون منی تو
که داری جونمو از من میگیری
من از دلتنگی میمیرم عزیزم
عزیز من بمون بمون کنارم
عذاب رفتنت برام عذابم
نده طاقت دوریتو ندارم
ببین تا حرف رفتن تو اومد
توی یه لحظه انگار پیر شدم من
هنوز نرفتی و اینجایی اما
تو درد رفتنت اسیر شدم من

تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن


Download New Music Amin Habibi Called Tarkam Nakon

نظرات 11 + ارسال نظر
اتریسا 1394/04/11 ساعت 11:46

حیف شدکه این وبلاگ ازبین رفت اخه من خیلی دوسش داشتم

علی 1394/03/17 ساعت 19:38

ابشبسطب

اتریسا 1394/03/16 ساعت 12:56

خیلییییییییییی ممنون تاوقتی که هستم میشه وبلاگ تندتندبروزرسانی کنی مثلا اهنگ های جدیدامین

امتحانات تموم شه بروزرسانی میشه ایشالا اول ماه دیگه اهنگ های جدید رو میزارم

اتریسا 1394/03/14 ساعت 10:52

سلام من برگشتم فعلاهم قصدرفتن ندارم فعلا ولت نمی کنم باید تحملم کنی

خوش اومدی

اتریسا 1394/03/08 ساعت 11:26

من خیلی دمست دارم ولی دیگه فکرنکنم بتونم به این وبلاگ سربزنم پس خداحافظ

اتریسا 1394/03/07 ساعت 20:07

خواهش می کنم چون امین دوست دارم سرمی زنم ناراحت نشو شوخی کردم طرفدارکم داری من خودم اندازه ی100 نفرم ولی یه سوال داشتم من وحسین در یک شب فوق الاده یعنی چی

خوب یعنی چی اینو بگم اسم من حسین نیست خخخ

اتریسا 1394/03/07 ساعت 11:14

ما رودست کم گرفتی پیدامی کنم اخه دلم واست سوخت فقط من لایکت کردم و به وبلاکت سرمی زنم اخییییییییییی راستی داشتم از تعجب شاخ در میوردم جوابم ودادی عشقم دیگه با احساسات من شوخی نکن حالا به خاطرامین برات طرفدار پیدامی کنم عشقم

از این که سر میزنی بسیار ممنون ولی فک کنم خیلی فیلم هندی میبینی و باید بهت بگم هر روز سه هزار ادم میان تو این سایت البته کمه ولی نه اون اندازه ای که تو میگی

اتریسا 1394/03/06 ساعت 13:21

نمردیم واز عشقم یه جواب گرفتم چه قدر وبلاگت پر طرفداره می خوای برات طرفدار پیداکنم

جااااان عشقت حالا چیجوری طرفدار میخوای پیدا کنی

اتریسا 1394/03/04 ساعت 13:33

چه وبلاگ مزخرفی جواب ادم هم نمیدن یه ذره خلاقیت هم نداره

من چی یگم خوب بهت

اتریسا 1394/03/03 ساعت 11:41

لطفا اهنگ های بیشتری بزارید خیییییییییییلللللیی ممنون عکس های قشنگ تری هم بزارید من خیلیییییییی امین حبیبی رو دوست دارم

اتریسا 1394/03/03 ساعت 11:25

خیلللللللللللللی باحاله ولی اصلامفیدنیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد