دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم رستگار به نام من که خدا نیستم + متن آهنگ

دانلود آهنگ میثم رستگار من که خدا نیستم
دانلود آهنگ من که خدا نیستم از میثم رستگار

Download New Music Meysam Rastgar Called Man Ke Khoda Nistam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

میثم رستگار

متن آهنگ من که خدا نیستم از میثم رستگار

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ میثم رستگار من که خدا نیستم


از یه طرف میخوای باهام بازی کنی

از یه طرف میخوای منو راضی کنی

از یه طرف میخوای که با اون بمونی

از یه طرف بدون من نمیتونی
من که خدا نیستم بگم توبه شکستی باز بیا
من التماست میکنم دنبال من دیگه نیا
جایی نداری تو دلم حرومه با من بودنت
برو بهونه داشته باش برای بی من بودنت
نه سایه سایه با منی دروغ میگی به یادمی
هر لحظه هم که با منی آتیش به جونم میزنی
جایی نداری تو دلم حرومه با من بودنت
برو بهونه داشته باش برای بی من بودنت

ولی بازم با این همه میخوای یه بار ببینمت
بهت بگم خسته شدم از بس تو رو ندیدمت
کینه ندارم مثل تو اغده ندارم مثل تو
با این همه دارم میگم کسی ندیدم مثل تو
من که خدا نیستم بگم توبه شکستی باز بیا
من التماست میکنم دنبال من دیگه نیا
جایی نداری تو دلم حرومه با من بودنت
برو بهونه داشته باش برای بی من بودنت
نه سایه سایه با منی دروغ میگی به یادمی
هر لحظه هم که با منی آتیش به جونم میزنی
جایی نداری تو دلم حرومه با من بودنت
برو بهونه داشته باش برای بی من بودنت


Download New Music Meysam Rastgar Called Man Ke Khoda Nistam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد